Mesafeli Satış Sözleşmesi

İşbu sözleşmeyle aşağıda isim/unvan ve adresleri belirtilen ALICI ve SATICI, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun (“Kanun”) ve 29188 sayılı Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (“Yönetmelik”) uyarınca, ALICI’nın http://www.oliverepublic.com.tr internet sitesinden (“Web sitesi”) elektronik ortamda yaptığı satın alma işlemiyle aralarında aşağıda belirtilen hüküm ve koşullarda bir Mesafeli Satış Sözleşmesi (“Sözleşme”) kurulduğunu kabul ve beyan ederler.

Madde 1- Taraflar

1.1. SATICI

Adı: Yeşiliz Tarım Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş.

Adresi: Kültür Mah. Cumhuriyet Blv. No:133 D:5 Alsancak Konak İzmir

Telefon: 0232 2904554

Email: destek@oliverepublic.com.tr

 

1.2. ALICI

Adı – soyadı/T.C. Kimlik No:

Adresi:

Telefon:

E-mail:

Madde 2- Satın Alma Bilgileri

Elektronik ortamda alınan ürün/ürünlerin cinsi, miktarı, satış bedeli, ödeme şekli, teslim alacak kişi, teslimat adresi, fatura bilgileri, kargo ücreti aşağıda belirtildiği gibidir. Aşağıda yer alan bilgiler doğru ve eksiksiz olmalıdır. Bu bilgilerin doğru olmadığı veya noksan olduğu durumlardan doğacak zararları tamamıyla karşılamayı ALICI kabul eder ve ayrıca bu durumdan oluşabilecek her türlü sorumluluk ALICI’ya aittir.

Alınan Ürün/Ürünler

Adı, adedi                              : …………. , ………………..

Toplam Satış Bedeli             : …………. -TL (KDV dahil)

Ödeme Şekli                         : Kredi Kartı/Banka Havalesi (EFT)

Teslim Edilecek Kişi             : ……………………

Telefon numarası                : ……………………

Teslim Edilecek Adres        : ……………………

Fatura Edilecek Kişi/Kurum: ……………………

Fatura Adresi                         : ……………………

Kargo Ücreti                          : ……………………


Madde 3- Satıcı’nın Hak ve Yükümlülükleri

Satıcı, Kanun ve Yönetmelik hükümleri uyarınca sözleşmede kendisine yüklenen edimleri mücbir haller dışında eksiksiz yerine getirmeyi kabul ve taahhüt eder.

Web sitesinden sadece kredi kartı ya da banka havalesi ile alışveriş yapılabilir. Sipariş tarihinden itibaren bir hafta içinde havalesi yapılmayan siparişler iptal edilir.

 Madde 4- Alıcı’nın Hak ve Yükümlülükleri

ALICI, sözleşmede düzenlenen yükümlülüklerini eksiksiz yerine getirmeyi kabul ve taahhüt eder.

ALICI, sipariş vermekle birlikte işbu sözleşme hükümlerini kabul etmiş sayıldığını ve sözleşmede belirtilen ödeme şekline uygun ödeme yapacağını kabul ve taahhüt eder.

ALICI; aldığı ürünü iade etmek istemesi durumunda ne surette olursa olsun ürüne ve ambalajına zarar vermemeyi, iade anında fatura aslını ve irsaliyesini ibraz ve iade etmeyi kabul ve taahhüt eder.

Madde 5- Sipariş ve Ödeme 

Alışveriş sepetine eklenen ürünlerin KDV dahil TL tutarı (taksitli işlemlerde toplam taksit tutarları) ALICI tarafından onaylandıktan sonra, ilgili banka kartının posu üzerinden işleme alınır veya EFT/havale yoluyla ödenir. EFT/havale ile ödemede açıklama kısmına sipariş numarasının yazılması gereklidir. 

Siparişlerin işleme alınma zamanı kredi kartı hesabından gerekli tahsilatın yapıldığı ya da havalenin (EFT) SATICI hesaplarına ulaştığının belirlendiği andır. En geç 3 iş günü içinde havalesi yapılmayan siparişler iptal edilir.

İstisnai olarak haklı bir nedenle sözleşme konusu ürünün tedarik edilemeyeceğinin anlaşılması ve/veya stok problemi ile karşılaşılması durumunda ALICI hemen açık ve anlaşılır bir şekilde bilgilendirilip onay vermesi durumunda ALICI’ya eşit kalitede ve fiyatta başka bir ürün gönderilebilir ya da ALICI’nın arzusu ve seçimi doğrultusunda; yeni başka bir ürün gönderilebilir, ürünün stoklara girmesi ya da teslime engel diğer engelin ortadan kalkması beklenebilir ve/veya sipariş iptal edilebilir.

Sözleşme konusu ürünün teslim yükümlülüğünün yerine getirilmesinin imkânsızlaştığı hâllerde ALICI bu durumdan haberdar edilerek ödemiş olduğu toplam bedel ve varsa onu borç altına sokan her türlü belge en geç 14 (ondört) gün içinde kendisine iade edilerek sözleşme iptal edilir. Böyle bir durumda ALICI’nın SATICI’dan ilave herhangi bir maddi ve manevi zarar talebi olmayacaktır.

Madde 6- Teslimat

Sipariş edilen ürün/ürünler 3 iş günü içinde kargoya verilir. Ürün/ürünler SATICI’nın anlaşmalı olduğu Yurtiçi Kargo ile ALICI’nın adresine teslim edilecektir. 

Kargo şirketinden kaynaklanan gecikmelerden SATICI sorumlu değildir. Ürünün en geç siparişin onaylanmasını izleyen 30 gün içinde teslim edilmemesi halinde ALICI’nın sözleşmeden dönme hakkı vardır.

Ürünler, kargo şirketlerinin adres teslimatı yapmadığı bölgelere telefon ihbarlı olarak gönderilir.  Teslimatı yapacak kargo firmasının ALICI'nın bulunduğu yerde şubesi olmadığı takdirde ALICI'nın, SATICI tarafından bildirilecek bir diğer yakın şubesinden teslim alması gerekmektedir.

Ürün ALICI’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden veya sevk bilgilerindeki yanlışlıktan kaynaklanacak ekstra kargo bedellerinden SATICI sorumlu değildir. 

Zarar görmüş paket durumunda: ALICI; teslim almadan önce ürünün muayenesini yapmalı, ayıplı ve hasarlı ürünü kargo firması yetkilisinden teslim